Олег Хмелюк, юрист Олег Хмелюк, юрист

Олег Хмелюк

Ваш надійний партнер у юридичних справах. Професійна допомога у вирішенні складних питань для бізнесу та приватних осіб.

Оплата

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ДОГОВІР ОФЕРТИ) ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ

Цей договір оферти регулює договірні відносини між фізичною особою-підприємцем Хмелюком Олегом Валерійовичем (витяг з ЄДР № 2010350000000910539 від 28.10.2025 р.), ідентифікаційний код (РНОКПП/ЄДРПОУ) 2907502172), що надалі іменується – Виконавцем, з однієї сторони, та будь-якою фізичною особою, що має повну цивільну дієздатність, яка прийняла (акцептувала) дану пропозицію укласти договір (оферту) та своїми діями виявила намір приєднатися до цього Договору, надалі іменується – Замовник, з другої сторони, в подальшому разом іменуються "Сторони", а кожний окремо - "Сторона".

Уважно прочитайте ці умови перед користуванням сайту https://olegkmeluk.com.ua та отриманням послуг. Якщо Ви продовжуєте використання Сайту, Ви тим самим підтверджуєте, що повністю і беззастережно прийняли всі умови і положення даного Договору, підтверджуєте те, що такі умови Вам зрозумілі, та укладаєте Публічний договір з ФОП Хмелюк Олег Валерійович.

4. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Даний договір є офіційною пропозицією (публічною офертою) суб'єкта господарської діяльності Фізичної особи-підприємця Хмелюка Олега Валерійовича і містить всі істотні умови надання послуг, які згідно ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, є однаковими для всіх Замовників.

1.2. Договір оферти є обов’язковим до виконання для його Сторін – Виконавця та Замовника, в разі вчинення останнім дій, що свідчать про її акцепт.

1.3. Оформлення замовлення на Сайті та/або оплата послуг через платіжну систему WayForPay або будь-яку іншу платіжну систему, наявну на Сайті, відповідно до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України вважається акцептом Договору між особою, що здійснила оплату, і Виконавцем та засвідчує факт його укладання, без підпису письмового примірника Договору Сторонами.

1.4. З моменту вчинення Замовником акцепту цей договір оферти вважається укладеним.

1.5. Подальше використання Замовником послуг за цим договором оферти після внесення Виконавцем будь-яких змін та доповнень до договору означає повну, безумовну та беззастережну згоду Замовника з такими змінами (доповненнями).

1.6. Питання, не врегульовані цим договором оферти, регулюються інформацією, вказаною на Сайті Виконавця та чинним законодавством України.

1.7. Цей договір оферти опублікований в мережі Інтернет на Сайті Виконавця за посиланням: https://olegkmeluk.com.ua/oferta та викладений українською мовою.

2. ПРЕДМЕТ, ОБСЯГ ТА ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ

2.1. Предмет Договору

2.1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов’язується надати Замовнику інформаційно-консультаційні послуги у сфері права (надалі – Послуги), а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити надані Послуги.

2.1.2. Послуги за цим Договором надаються виключно в дистанційному (онлайн) форматі з використанням засобів електронного зв’язку, узгоджених Сторонами.

2.2. Види та зміст послуг (обсяг Послуг)

2.2.1. Усна юридична консультація: Надання Виконавцем в режимі реального часу усних роз'яснень, аналізу правової ситуації Замовника на основі наданої ним інформації та документів, оцінки юридичних ризиків та надання рекомендацій щодо можливих подальших дій.

2.2.2. Письмовий юридичний висновок: Підготовка Виконавцем ґрунтовного письмового документа, що містить аналіз запиту Замовника, релевантних норм чинного законодавства України та актуальної судової практики. Результатом послуги є офіційний документ, що відображає правову позицію Виконавця з поставленого питання.

2.2.3. Правовий аудит документів: Здійснення Виконавцем ретельної перевірки наданих Замовником проектів або чинних документів (договорів, угод, наказів, заяв тощо) на предмет їх відповідності вимогам законодавства, виявлення юридичних ризиків, двозначних формулювань, "прихованих" умов та надання письмових рекомендацій щодо внесення змін та/або доповнень з метою захисту прав та інтересів Замовника.

2.2.4. Розробка проектів документів досудового врегулювання: Складання Виконавцем юридично обґрунтованих проектів претензій, вимог (зокрема, про стягнення заборгованості чи відшкодування шкоди), відповідей на претензії, заяв, звернень, спрямованих на вирішення спору в позасудовому порядку.

2.2.5. Підготовка проектів процесуальних та інших юридичних документів: Розробка та складання Виконавцем проектів документів, необхідних для ініціювання судового розгляду або захисту інтересів Замовника в суді, зокрема: позовних заяв, відзивів на позовні заяви, відповідей на відзив, заперечень, апеляційних та касаційних скарг, клопотань (у тому числі про витребування доказів, призначення експертизи, виклик свідків), заяв (у тому числі про забезпечення позову, відвід судді) та проектів мирових угод.

2.4. КЛЮЧОВЕ ОБМЕЖЕННЯ: СТАТУС ВИКОНАВЦЯ ТА МЕЖІ ПОВНОВАЖЕНЬ

2.4.1. Виконавець підтверджує, а Замовник цим бере до уваги, розуміє та беззастережно погоджується, що Виконавець є юристом-консультантом (фізичною особою-підприємцем) та не має статусу адвоката в розумінні Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність».

2.4.2. У зв'язку з положеннями п. 2.4.1 цього Договору, Сторони погоджуються, що обсяг Послуг Виконавця є виключно консультаційно-документарним. Послуги за цим Договором не включають та не можуть включати:

  • а) здійснення представництва інтересів Замовника в судах усіх інстанцій, правоохоронних, податкових та будь-яких інших державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності;
  • б) здійснення захисту Замовника у кримінальних провадженнях;
  • в) направлення адвокатських запитів та користування іншими професійними правами та гарантіями, що надані законом виключно адвокатам.

2.4.3. Результатом надання Послуг з підготовки процесуальних документів (п. 2.2.5) є передача Замовнику проекту відповідного документа в електронному вигляді. Замовник самостійно або через залученого ним адвоката здійснює підписання, подання підготовлених Виконавцем проектів документів до відповідних судів чи органів, а також здійснює безпосередню участь у судових засіданнях та інших процесуальних діях. Виконавець не несе відповідальності за своєчасність подання таких документів Замовником та за результати їх розгляду.

3. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ

3.1. Оплата Замовником послуг за цим договором здійснюється в порядку 100% попередньої оплати відповідно до тарифів Виконавця, вказаних на Сайті, в безготівковій формі через платіжну систему WayForPay або іншу систему, доступну на Сайті.

3.2. Для оплати Замовнику необхідно буде ввести банківські реквізити та інші дані з використанням віджету та інших технічних засобів платіжної системи.

3.3. Замовник самостійно несе відповідальність за правильність здійснених ним платежів.

3.4. Банківські комісійні витрати за оплату послуг Виконавця сплачуються за рахунок Замовника.

3.5. Оплачені кошти за фактично надані Послуги поверненню не підлягають. Замовник має право відмовитись від отримання Послуги, яка ще не була надана, повідомивши про це Виконавця. Порядок повернення коштів у такому випадку регулюється окремими домовленостями Сторін.

4. УМОВИ ТА ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ

4.1. Для отримання Послуги Замовник заповнює відповідну форму на Сайті або звертається до Виконавця за контактами, вказаними на Сайті (електронна пошта, телефон, месенджери). Після цього Сторони погоджують обсяг, строки та вартість Послуг.

4.2. Надання Послуг здійснюється дистанційно з використанням наступних каналів зв'язку:

  • а) для усних юридичних консультацій: платформи для відеоконференцій (Zoom, Google Meet), месенджери з функцією голосових/відеодзвінків (Telegram, Viber, WhatsApp), телефонний зв'язок;
  • б) для передачі Письмових юридичних висновків, результатів Правового аудиту документів та проектів документів: електронна пошта (E-mail), захищені хмарні сервіси.

4.3. Замовник зобов'язаний надати повну, точну та достовірну інформацію і документи, необхідні Виконавцю для надання Послуг. Надання недостовірної інформації може призвести до неможливості надання Послуг або дострокового розірвання Договору.

4.4. Послуга вважається наданою належним чином та прийнятою Замовником у повному обсязі, якщо протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту направлення Виконавцем результату Послуги (для письмових послуг) або з моменту завершення усної консультації, Замовник не надав мотивованої письмової претензії щодо якості наданих Послуг.

5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

5.1. Виконавець зобов’язується:

5.1.1. Надавати Замовнику Послуги якісно, професійно та відповідно до умов цього Договору.

5.1.2. Дотримуватися конфіденційності щодо інформації, отриманої від Замовника у зв'язку з наданням Послуг.

5.1.3. Інформувати Замовника про хід надання Послуг на його вимогу.

5.2. Замовник зобов’язується:

5.2.1. Своєчасно та в повному обсязі надавати Виконавцю достовірну інформацію та документи, необхідні для надання Послуг.

5.2.2. Своєчасно та в повному обсязі оплачувати замовлені Послуги.

5.2.3. Не передавати третім особам результати Послуг (проекти документів, висновки), що є об'єктом авторського права Виконавця, без його письмової згоди.

5.2.4. Забезпечити належні технічні умови (стабільний інтернет-зв'язок, справне обладнання) для отримання Послуг.

5.3. Виконавець має право:

5.3.1. Самостійно визначати методи та способи надання Послуг.

5.3.2. Вносити зміни та доповнення до даного Договору в односторонньому порядку.

5.3.3. Без узгодження із Замовником встановлювати і скасовувати різноманітні знижки, маркетингові акції, пільги.

5.3.4. Відмовити Замовнику у наданні Послуг або призупинити їх надання у випадку порушення Замовником умов цього Договору, зокрема, умов оплати або надання недостовірної інформації.

5.4. Замовник має право:

5.4.1. Отримати Послугу, передбачену даною офертою, належної якості.

5.4.2. Звертатися до Виконавця з питань, що стосуються надання Послуг.

6. АВТОРСЬКІ ТА СУМІЖНІ ПРАВА

6.1. Всі авторські та суміжні права на письмові юридичні висновки, проекти документів, аналітичні та інші матеріали, створені та надані Замовнику в процесі надання Послуг, належать Виконавцю. Замовник має право використовувати їх лише в особистих цілях для вирішення своєї правової ситуації.

6.2. Замовник не має права без письмової згоди Виконавця передавати доступ до отриманих матеріалів третім особам, опубліковувати, публічно відтворювати будь-яким способом та у будь-якій формі, повторювати, копіювати, а також використовувати в комерційних цілях.

7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

7.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань за цим Договором винна Сторона несе відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

7.2. Виконавець не несе відповідальності:

7.2.1. За будь-які збитки, понесені Замовником внаслідок використання результатів наданих Послуг, оскільки Послуги носять інформаційно-консультаційний характер.

7.2.2. За повноту та достовірність будь-якої інформації, що передається Замовником для надання Виконавцем Послуг.

7.2.3. За невідповідність наданих ним Послуг сподіванням Замовника, оскільки сподівання кожної конкретної особи носять суб’єктивний характер.

7.2.4. За досягнення певного результату у справі Замовника (наприклад, виграш у суді, укладення угоди на певних умовах), оскільки такий результат залежить від багатьох факторів, що перебувають поза контролем Виконавця.

7.3. Сторона не несе відповідальність за невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань за цим Договором у випадку порушення іншою Стороною умов Договору.

7.4. У будь-якому випадку сукупна відповідальність Виконавця за цим Договором обмежується сумою, фактично сплаченою Замовником за ту конкретну Послугу, яка стала причиною виникнення збитків.

8. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (ФОРС-МАЖОР)

8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання (або неналежне виконання) своїх зобов'язань за даним Договором у випадку, якщо таке невиконання (або несвоєчасне виконання) сталось внаслідок обставин непереборної сили.

8.2. Під обставинами непереборної сили розуміються пожежі, природні явища, стихійні лиха, прийняття законодавчих актів, дії державних органів, відключення електропостачання, аварії каналів зв’язку та інші незалежні від Сторін обставини, які унеможливлюють своєчасне, повне та належне виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором.

8.3. У випадках настання форс-мажору строк виконання Сторонами зобов'язань за цим Договором подовжується пропорційно часу, протягом якого діють такі форс-мажорні обставини та/або їх наслідки.

9. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

9.1. Сторони домовились про те, що всі спори, які виникають між ними при виконанні, зміні та розірванні даного Договору, будуть вирішуватись шляхом переговорів.

9.2. У випадку недосягнення згоди шляхом перемовин, спори вирішуються у судовому порядку згідно із вимогами чинного законодавства України.

10. ПОРЯДОК НАБУТТЯ ЧИННОСТІ ТА ПРИПИНЕННЯ ДІЇ ДОГОВОРУ

10.1. Даний Договір набуває чинності з моменту його акцепту Замовником і діє до повного та належного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором.

10.2. Виконавець має право розірвати цей договір в односторонньому порядку з підстав порушення Замовником положень оферти, зокрема, порушення порядку оплати.

11. ІНШІ УМОВИ

11.1. Ризик і всю відповідальність за недостовірність вказаної Замовником інформації при замовленні та отриманні Послуг за цим Договором несе виключно Замовник.

11.2. Виконавець має право в односторонньому порядку змінювати умови даного Договору.

11.3. Нова редакція умов цього договору вступає в силу з моменту її опублікування на Сайті, якщо інше не буде передбачено самим договором.

11.4. Даний Договір є публічним і безстроковим та діє до його повного виконання Сторонами.

11.5. При роботі з Сайтом Замовникові не надаються права на інтелектуальну власність ні на сам Сайт, ні на його зміст чи на використання будь-яких елементів брендингу або логотипів Сайту.

12. КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ ВИКОНАВЦЯ:

Фізична особа-підприємець Хмелюк Олег Валерійович

витяг з ЄДР № 2010350000000910539 від 28.10.2025 р.

РНОКПП 2907502172

Місцезнаходження: Україна, 20306, м. Умань

Електронна пошта: olegkmeluk@gmail.com